сряда, 14 май 2014 г.

Отронен лист №3

               Силният дъжд заглушаваше мислите ми, танцуващи под ритъма на джаза .. Погледът ми попадна върху теб, спокойно дишащ, с лека усмивка  .. Същински ангел. С дяволско сърце, неспособно да обича. Или аз бях тази, която не искаше да види детската, невинната любов?
Но така съм научена - да се крия, да не говоря много, да свеждам срамежливо поглед, когато усетя вниманието ти да пробягва по кожата ми, оставяйки ме настръхнала, искаща още и още.. Да, от теб, от греховната сладост, която предлагаше, ако ти дам сърцето си.
               И сега, гледайки те как кротко спиш, изпитвам неконтролируемо желание да те докосна, да усетя топлината на устните ти, да погаля мускулите на ръцете ти..
               Но не. Ще си отида. Оставяйки аромата на парфюма си след себе си.
                             За да знаеш,че съм била тук.
                                                                И да ме потърсиш.

Няма коментари:

Публикуване на коментар